Os contidos dixitais do proxecto E-Dixgal xa están a disposición dos centros educativos galegos

Dende o luns, 30 de Marzo, grazas á colaboración das empresas provedoras de contidos educativos dixitais do proxecto E-DIXGAL, estarán a disposición dos centros educativos galegos os contidos dixitais empregados en dito proxecto. Os centros que desexen empregar ditos recursos, deberán solicitalo a cada unha das empresas a través do seguinte procedemento: aulaPlaneta Mediante este formulario de solicitud Posteriormente, para habilitar dito acceso gratuíto ata finais do curso, aulaPlaneta contactará co centro para realizar o proceso de rexistro dos usuarios (docentes e alumnado), mediante unha folla de cálculo. Pódese solicitar acceso aos contidos de 5º e 6º de Educación Primaria, e de 1º a 4º da ESO. Adicionalmente, para facilitar o uso didáctico dos recursos, o profesorado poderá acceder a diario a webminars e propostas didácticas a través do seguinte formulario Edebé Mediante o formulario de solicitude accesible no enderezo https://links.edebe.com/licencias Ou chamando ao teléfono 902 44 44 41 de luns a xoves de 8:00 a 18:00 e os venres de 8:00 a 14:00 Pódese solicitar acceso aos contidos de todos os cursos de Educación Primaria, ESO e Bacharelato Netex Smart Mediante un correo electrónico ao enderezo oficinatecnicantx@netexlearning.net indicando o nome completo do solicitante, o teléfono ou correo electrónico de contacto, o código e nome completo do centro para o que se efectúa a solicitude, e os cursos e materias para os que se solicita o acceso (de 5º e 6º de Educación Primaria, e 1º e 2º de ESO). Netex Scorm Pódese consultar ou incorporar á aula virtual dos centros educativos os contidos educativos dixitais en formato Scorm de Netex. Estan dispoñibles en www.edu.xunta.gal/centros/contidosdixitaiseducativos/aulavirtual2 Manual de acceso, visualizacion e incorporacion á aula virtual do centro dos contidos Scorm de Netex Pearson Mediante o formulario de solicitude accesible no enderezo https://forms.gle/uL9Y4MA5nnpuuZCs9