Figuras xeométricas a escala en 3D
Estratexias

Nesta experiencia exploraremos a creación a escala en 3D. Aproveitaremos o estudo das figuras xeométricas para crear as nosas propias figuras a escala coa axuda da impresora 3D.

M51_Imx01

Imagen de PublicDomainPictures en PixabayImpresora 3D (CC0)

• Accede á Páxina de Tinkercad co código de clase e co teu alias.
  • Dalle a crear e comeza a deseñar. Elixe un cubo oco das opcións que nos da o propio programa e establece as medidas que precises para a figura final, como se mostra na imaxe.
M51_Imx02

Sheila Mirón. Deseño figuras xeométricas Tinkercad (CC BY-SA)

• Debes ter en conta que tal e como se presenta o cubo, é moi complicado para imprimir (a superior  quedaría suspendida sen soporte) polo que é preferible cortalo á metade e imprimir as dúas metades apoiadas á "cama" da impresora. Para elo fai unha copia para ter dous cubos exactamente iguais coas medidas finais que desexes.

M51_Imx03

Sheila Mirón. Deseño figuras xeométricas Tinkercad (CC BY-SA)

• Unha vez feito isto, debes eliminar a parte superior dos dous cubos coa opción de "oco". É importante que no "oco" que se vai eliminar establezas as medidas da altura de medio cubo para eliminar xusto a metade superior.
      M51_Imx04

M51_Imx05

Sheila Mirón. Deseño figuras xeométricas Tinkercad (CC BY-SA)

• Unha vez elevado o "oco" para situar no cubo, duplícao e colócao xusto enriba de cada figura para poder eliminar esa parte.
      M51_Imx06

M51_Imx07

M51_Imx08

Sheila Mirón. Deseño figuras xeométricas Tinkercad (CC BY-SA)

• Unha vez feito isto, xa tes as figuras listas para imprimir. Dalle á opción de exportar como archivo STL.
      • Abre o archivo co programa da impresora 3D coa que traballes para "filetear" e establece as características de impresión que queiras
      • Unha vez impresas as dúas partes, debes pegalas cun pegamento de contacto potente e xa terás as figuras para traballar con elas.

É importante ter rexistrados de antemán a todos os alumnos e alumnas para que poidan traballar sen necesidade de rexistrarse cun mail.

Poida que sexa interesante facilitarlles unha regra para que poidan levar á realidade as medidas que están utilizando no programa de deseño.