Ágora dixital
A Comisión Europea convida o profesorado de secundaria a participar nunha visita ao proxecto ITER, unha das iniciativas máis ambiciosas no ámbito da enerxía de fusión, situado en Cadarache, Francia. Esta actividade busca proporcionar unha experiencia inmersiva sobre a investigación en fusión nuclear, permitindo ás persoas docentes coñecer de primeira man o reactor experimental máis avanzado do mundo.

Este programa, que xa se organizou con éxito nos anos 2023 e 2024, inclúe unha xornada de visitas nas seguintes datas:
- Visita 1: 28 de marzo de 2025 (chegada o 27 de marzo)
- Visita 2: 1 de abril de 2025 (chegada o 31 de marzo)
- Visita 3: 4 de abril de 2025 (chegada o 3 de abril)
A participación está aberta a un total de 100 docentes da Unión Europea que ensinen materias relacionadas coas ciencias, como física, química, matemáticas ou tecnoloxía. O proceso de selección busca un equilibrio en termos de xénero, idade, orixe xeográfica e materias impartidas. Ademais, requírese dominio do inglés, xa que todas as sesións desenvolveranse neste idioma.
A organización cubrirá os custos de viaxe e manutención, mentres que cada participante deberá reservar o seu propio aloxamento, recibindo unha axuda económica de 168 euros por noite, aboada entre 10 días e un mes despois da visita.
As persoas interesadas deben enviar a súa solicitude antes do 9 de febreiro de 2025 mediante o formulario de inscrición. A selección realizarase por orde de chegada das solicitudes, sempre que se cumpran os criterios establecidos. Para máis información, pódese contactar a través do correo teachervisits-iter-2025@cecoforma.com.
Esta iniciativa ofrece unha oportunidade única para o profesorado de secundaria, permitindo transmitir ao alumnado coñecementos sobre unha tecnoloxía innovadora que pode marcar o futuro da enerxía sustentable.