Cada paso conta con micro:bit
Competencias
Estratexias

 

Nesta experiencia contaremos os nosos pasos grazas á programación e emprego dun podómetro feito coa Microbit e programada en MakeCode. Que mellor xeito de achegarse ao funcionamento de obxectos do noso día a día?

Imaxe
M67_Imx01

Cesta de materiais

Preme nos puntos interactivos da imaxe.

Mans á obra

    Paso 1
       Paso 2
      • Selecciona a opción de crear un novo proxecto ao que chamaremos “Podómetro”.
        Paso 3
        • Crea unha variable chamada “pasos”. Indica que ao premer o botón A estableza o número de pasos a 0.
        Paso 4
        • Logo indica que se se axita – cambiar pasos por 1.
        Paso 5
        • Finalmente sinala que sempre mostre o número de “pasos”. 
          Imaxe
          M67_Imx02

         

        Paso 6
        • No simulador da Microbit, podes visualizar o correcto funcionamento antes de descargar o programa na placa.
         
        Paso 7
        • Conecta a placa co ordenador e selecciona descargar. Arrastra o programa ao cartafol da Microbit.
        Paso 8
        • Unha vez cargado na placa, fíxaa cos elementos de fixación no nocello e conecta o sistema de alimentación externo (pilas AA no portapilas ou batería).
        Paso 9
        • Preme o botón A e comeza a camiñar. Xa contas cun podómetro feito por e para ti. E lembra: “Cada paso conta”.

         

         


         

        Tips docentes

        Os tips do profesorado son pequenas axudas para desenvolver a estratexia educativa de forma adecuada.

         Para traballar en Makecode pódeno facer online sen necesidade de rexistrarse.

         A programación é moi intuitiva, pois é mediante bloques e a interfaz é semellante a Scratch.

         Se non dispós de correa e de sistema de suxección pódese facer unha mini caixa con cartón para protexer a placa e con velcro suxeitala ao nocello.

         Poderían rexistrar o n.º de pasos que fan diariamente no recreo, por exemplo e con eses datos traballar a estatística en matemáticas.

         Medindo a lonxitude dun paso deles, tamén nos permite saber o número de quilómetros percorridos, multiplicando o número de pasos polos centímetros de cada paso e expresando o resultado final en quilómetros.

         É un xeito moi saudable de traballar as matemáticas e de facer os recreos menos sedentarios.

        A túa clase nun clic

        Implementa esta microsecuencia na túa aula Moodle (Descarga dispoñible en galego ou castelán).

        Imaxe
        4
        Imaxe
        cast