Ágora dixital
Caixa máxica
Palabras Clave
Habilidades
Estratexias
Autoría
Gústanche os xogos de adiviñas? Con esta caixa serás quen de facer incribles trucos de maxia xa que nela poderás esconder todo o que imaxines. O teu alumnado deberá adiviñar o que se atopa dentro premendo nun botón e escoitando o son.
Cesta de materiais
Preme nos puntos interactivos da imaxe.
Mans á obra
- Paso 1
-
- Pintamos a caixa e facemos as divisións interiores
Imaxe - Paso 2
-
- Colocamos os botóns con papel de aluminio e decoramos con goma eva. Colocamos tamén o cable que posteriormente conectaremos coa placa Makey Makey.
- Cada un dos botóns da caixa van unidos a cada unha das partes diferenciadas da placa Makey Makey (frechas, barra espaciadora, ...).
- A placa Makey Makey vai unida ao computador por medio dun cable USB.
- Paso 3
-
- O profesorado axudará, coa guía docente, no desenvolvemento do programa Scratch.
Tips docentes
Os tips do profesorado son pequenas axudas para desenvolver a estratexia educativa de forma adecuada. Consellos para un bo funcionamento:
Esta actividade está deseñada para alumnado de infantil. Porén, o profesorado ten a liberdade de incrementar a complexidade do proceso. Deste xeito pode ser aplicable en primaria e incluso en secundaria.
ecesaria unha conta no programa de Scratch.
- Enlace ao programa creado: https://scratch.mit.edu/projects/604837846
O máis importante para un bo funcionamento é que haxa unha boa conexión entre o papel de aluminio e a placa Makey Makey.
Crear unha pulseira metálica (papel de aluminio) para conectar a toma de terra da placa Makey Makey e dar máis “liberdade manual” ao alumnado participante. Sobre todo se se trata de alumnado novo.
A túa clase nun clic
Implementa esta microsecuencia na túa aula Moodle (Descarga dispoñible en galego ou castelán).
Imaxe
|
Imaxe
|