Caixa máxica

Gústanche os xogos de adiviñas? Con esta caixa serás quen de facer incribles trucos de maxia xa que nela poderás esconder todo o que imaxines. O teu alumnado deberá adiviñar o que se atopa dentro premendo nun botón e escoitando o son.

M27 Imx 0
 Regalos. Imaxe de Arek Socha  Pixbay. Pixabay License

•  Pintamos a caixa e facemos as divisións interiores

M27 Imx 3
  • Colocamos os botóns con papel de aluminio e decoramos con goma eva. Colocamos tamén o cable que posteriormente conectaremos coa placa Makey Makey.
  • Cada un dos botóns da caixa van unidos a cada unha das partes diferenciadas da placa Makey Makey (frechas, barra espaciadora, ...).
  • A placa Makey Makey vai unida ao computador por medio dun cable USB.

• O profesorado axudará, coa guía docente, no desenvolvemento do programa Scratch.

Os tips do profesorado son pequenas axudas para desenvolver a estratexia educativa de forma adecuada. Consellos para un bo funcionamento:

Esta actividade está deseñada para alumnado de infantil. Porén, o profesorado ten a liberdade de incrementar a complexidade do proceso. Deste xeito pode ser aplicable en primaria e incluso en secundaria.

É necesaria unha conta no programa de Scratch.

O máis importante para un bo funcionamento é que haxa unha boa conexión entre o papel de aluminio e a placa Makey Makey.

Crear unha pulseira metálica (papel de aluminio) para conectar a toma de terra da placa Makey Makey e dar máis “liberdade manual” ao alumnado participante. Sobre todo se se trata de alumnado novo.