Ágora dixital
Robot aspirador
Palabras Clave
Habilidades
Estratexias
Autoría
Nesta microsecuencia empregaremos un mBot para programar en mBlock o funcionamento dun robot aspirador. Isto permitiranos partir de seres da contorna (morcego-ecolocalizador) para relacionalo cun elemento de uso común (robot aspirador).
Imaxe
Cesta de materiais
Preme nos puntos interactivos da imaxe.
Mans á obra
- Paso 1
-
- Comprender e valorar a importancia dos seres vivos para adaptar a nosa contorna ás nosas necesidades. Ver como se orientan os morcegos (ecolocalización).
- Procurar obxectos reais que empreguen sensores semellantes (robot aspirador, sensor de aparcamento de coches...).
- Propoñer o reto de crear un robot aspirador programando o mBot en mBlock mediante bloques.
- Valorar e precisar variables necesarias e levar a cabo a programación. Neste caso, empregaremos o sensor de ultrasóns para que o robot xire a unha determinada distancia dun obstáculo e así logre evitalo.
Imaxe - Paso 2
-
- Cargar o programa no robot e comprobar que funciona.
Imaxe -
- Paso 3
-
- Posibilidade de deseñar ou reutilizar un cepillo para comprobar o correcto funcionamento e ver a funcionalidade do mesmo.
-
-
Tips docentes
Os tips do profesorado son pequenas axudas para desenvolver a estratexia educativa de forma adecuada.
É necesario ter certas habilidades de programación mediante bloques (nesta ocasión emprégase un único sensor: o sensor de ultrasóns).
Poderíase perfeccionar a programación e deseño consonte á finalidade agardada do robot e en función do uso que lle queiramos dar (personalización).
Posibilidade de empregar cores e/ou sons de tal xeito que nos permita percibir dalgún xeito adicional cando o robot experimenta un cambio de acción.
A túa clase nun clic
Implementa esta microsecuencia na túa aula Moodle (Descarga dispoñible en galego ou castelán).
Imaxe
|
Imaxe
|