Xornada gratuíta “Ciberseguridade en Galicia: perspectiva e visión de futuro” destinada a estudantes do eido tecnolóxico.
Imaxe
Ciberseguridade
  • A xornada é promovida e organizada polo Nodo CIBER.gal, espazo promovido pola Xunta de Galicia, a través da Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia, para achegar a ciberseguridade a toda a Comunidade

• Celébrase o día 13 de xuño en Ourense, na Escola Superior de Enxeñería Informática (ESEI) e tamén será retransmitida en liña (agás os obradoiros prácticos)

• A inscrición estará aberta ata cubrir as prazas dispoñibles

De especial interese para o alumnado do eido tecnolóxico, destacan as seguintes actividades:

• 10:45h - Relatorio maxistral: Retos novos, retos vellos? a cargo do recoñecido hacker Román Ramírez

• 11:45h - Mesa redonda: Actualidade e futuro da profesión do CISO, onde se contará o día a día desta profesión e se falará da oportunidade de especializarse e adicarse profesionalmente ao sector da ciberseguridade

• 12:15h - Obradoiros prácticos simultáneos (1,5h de duración), onde expertos na materia ensinarán aos asistentes acerca das seguintes temáticas:

• Securización de datos de telemetría para domótica utilizando ESP8266

• Smashing de Stack 25 anos despois

• Extracción de credenciais en sistemas windows, con Forensics

• Análise dun servidor de correo electrónico e rastrexo de malware

A asistencia é gratuíta, tanto presencial como en liña. Esta xuntanza é unha boa oportunidade para achegar ao alumnado a actualidade e oportunidades deste sector en continuo crecemento e con tanta demanda no noso tecido empresarial.

Para asistir, tanto de xeito presencial coma en liña, é preciso inscribirse previamente aquí.

Máis información e o programa completo nesta ligazón.