Carbon Act
Competencias

O "Catalogue of Learning Scenarios" dispoñible a través de este enlace é un recurso imprescindible para profesorado interesado en implementar novos métodos pedagóxicos. Este catálogo, deseñado no marco de Scientix, ofrece máis de 30 escenarios de aprendizaxe que integran tecnoloxía, experimentación e resolución de problemas. Cada un dos escenarios está pensado para fomentar a creatividade e o pensamento crítico no alumnado, co obxectivo de mellorar a súa preparación para os retos do futuro.

Imaxe
Escenarios de aprend

 

O proxecto Carbon Act desenvolveu un catálogo de escenarios de aprendizaxe para fomentar a integración do cambio climático nas actividades educativas das escolas de Europa. Este catálogo inclúe 23 escenarios deseñados e probados por docentes piloto europeos, empregando un enfoque interdisciplinar. Abordan unha ampla variedade de temas relacionados coa educación sobre o cambio climático e propoñen actividades que promoven a Aprendizaxe Baseada na Indagación (IBSE) e na Realización de Proxectos (PBL).

Os materiais, adaptables a diferentes materias, están deseñados para idades comprendidas entre os 7-8 anos e os 18-19 anos, segundo o escenario. Ofrecen exemplos prácticos, recursos e actividades que axudan ao profesorado a implementar contidos sobre cambio climático tanto na aula como a nivel escolar. O catálogo proporciona resumos dos escenarios e enlaces ás versións completas, dispoñibles no sitio web de Carbon Act e no repositorio de recursos de Scientix.

As versións completas inclúen explicacións detalladas, ligazóns a follas de traballo para estudantes e profesorado, rúbricas, ferramentas de avaliación, recursos multimedia e outros materiais necesarios para a súa correcta implementación.

O obxectivo de Carbon Act é capacitar a educadores e alumnado para abordar o cambio climático a través da educación, promovendo a alfabetización climática e decisións informadas que impulsen a sustentabilidade. Baseándose en modelos exitosos como o IBSE e o PBL, o proxecto crea experiencias de aprendizaxe dinámicas e interdisciplinares que conectan as actividades da aula cos retos reais do clima.

Ademais, Carbon Act busca colaborar con docentes, investigadores e responsables políticos para garantir a adopción xeneralizada da educación climática en toda Europa, deixando unha pegada duradeira no ensino e a resiliencia fronte ao cambio climático