Secuencia de tarefas

Secuencia de tarefas
Imaxe
Secuencia de tarefas no proxecto

Algunhas das tarefas máis destacadas do principio de curso pódense observar no gráfico anterior.

Algunhas ligazóns imprescindibles:

Imaxe
Portada pílula aula dixitalizada

Pílula nunha aula dixitalizada

Documento que amosa de xeito resumido recursos e os diferentes elementos dunha aula dixitalizada

 

Que información é imprescindible facilitarlle ás familias no momento da súa incorporación ao proxecto?

O Centro debería informar ás familias da información sobre o proxecto que está recollida na seguinte ligazón:

https://espazoabalar.edu.xunta.gal/e-dixgal/informacion-para-familias

 

É recomendable informar ás familias do que supón a incorporación ao proxecto, recursos asociados, como vai implementar o centro o seu propio proxecto educativo dixital e tentar dar resposta a todas as inquedanzas e preocupacións que as familias poidan ter.

Que ten que facer o equipo directivo e o/a coordinador/a E-Dixgal antes do comenzo do curso?

A nivel de equipo directivo haberá que coñecer o alcance do proxecto e os grupos e materias aos que vai dirixido así coma a dotación tecnolóxica das aulas implicadas. É imprescindible ter nomeada a persoa coordinadora do proxecto e ocuparse de ter actualizados en XADE todos os datos precisos (grupos, asignación do profesorado ás materias e aos grupos, horarios, sinalar as materias E-Dixgal, etc).

A persoa coordinadora debe coñecer o estado dos elementos tecnolóxicos específicos do proxecto e as súas carácterísticas (aulas E-Dixgal, equipamento e conectividade do centro). Esto permitirá comunicar canto antes os problemas detectados aos servizos de soporte.

En ambos casos deberán saber que contan co asesoramento do Asesor Abalar de Zona e do Servizo Premium.

Así mesmo, en función da competencia dixital do profesorado e do nivel de coñecemento das familias sobre o proxecto, deberán concretarse as liñas de actuación e a formación dirixida a estes colectivos.

 

Ficheiros